10 Ağustos 2015 Pazartesi

PHP İLE ÜYE GİRİŞİ,KAYIT FORMU VE ADMİN PANELİ OLUŞTURMA

PHP İLE ÜYE GİRİŞİ ,KAYIT FORMU VE ADMİN PANELİ OLUŞTURMA

ÜYE KAYIT

Üyelik için  kullanıcının bilgilerini almak  adına yapılan butonların html kodları aşağıda verilmiştir.Bu butonlar için boostrap kullanılmıştır.





SONUÇ:



Üye olma kısmı bittikten sonra kullanıcının giriş yapması için GİRİŞ paneli oluşturdum.

GİRİŞ






SONUÇ:



Giriş yaptıktan sonra kullanıcının  şifresinin ,kullanıcı adının doğru olup olmadığını aşağıdaki kodlarla denetledim.








ÖRNEĞİN ;kullanıcı adını yada şifreni yanlış girince aşağıdaki gibi hata veriyor.




Kullanıcı adınızı  ve şifrenizi doğru girince profil bilgileriniz görünüyor.




GÜNCELLE butonuna basınca güncelleme sayfası açılıyor.Güncelleme sayfası kodları aşağıdaki gibi hazırladım.










SONUÇ:




Güncellemek için bilgileri girdikten sonra şifre,email kontrolü için aşağıdaki kodları yazdım.













Eğer admin olarak giriş yaparsak aşağıdaki admin sayfası açılacak.




Kayıtlı Üyelerin Listesi





SONUÇ:



Kayıtlı Üye Silme




SONUÇ:




Kategori eklemek için aşağıdaki kodları yazdım.





SONUÇ:





Kategori başarıyla eklenip eklenmediğini denetlemek için aşağıdaki kontrol kodlarını yazdım.







Veritabanında kayıtlı olan sayfa ve kategorileri görmek için aşağıdaki kodları yazdım.










SONUÇ:




Veri tabanında bulunan seçtiğim kategoriye sayfa eklemek için aşağıdaki kodları yazdım.









SONUÇ:




Sayfa ve kategori silmek için aşağıdakı kodları yazdım.










SONUÇ:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder